30 novembre 2005

Encadré ....




Lundi soir, j'ai encadré mon Blackword d'Automne.

La difficulté, comme pour beaucoup d'ouvrages, c'est de trouver LE bon cadre !
Et j'ai eu de la chance !
Chez Leroy Merlin, pile poil ce qui me fallait .... la bonne couleur, la bonne dimension !
Il n'en restait plus qu'un et en promo en plus !
En regardant de plus prés ma fiche, je me suis rendue compte que le modéle est présenté dans un cadre identique !
J'avais aussi encadré un Shepherd's Bush avec le même modéle de cadre.

Je suis trés contente du résultat, car j'en ai "bavé" pour le faire et je me suis vraiment battue avec moi même pour qu'il ne finisse pas en UFO !
Selon les carrés, ça avançait trés vite et des fois c'était terriblement long !
Enfin, le résultat est là ..........

Décidement, je me rend compte que j'ai beaucoup de modéles de cette créatrice .... en plus je viens de voir sur le blog de Véronique quelques nouveautés reservées pour le salon de ce week end ..........

Argh, c'est trop terrible, j'aime tout tout tout !!

Je ne me rend pas sur le salon mais j'ai mandaté une copine pour qu'elle me ramène un petit truc !! vous pensez bien ! quand au modéle, je vous laisse deviner celui qui me plait le plus ...

Normalement, elle est aussi mandaté pour m'envoyer des photos du salon pour pas perdre une miette des news (oui, vous savez, Marjorie Massey en prevoit plein aussi pour ce salon ...)

A toutes celles qui y vont, vous êtes des veinardes !!!!!

15 commentaires:

Mercedes a dit…

Beautiful!! Perfect frame.

Anonyme a dit…

Le cadre va à merveille avec cette broderie. Très belle réalisation. Pas trop difficile à broder ?

Anonyme a dit…

Très joli ton blog....Je crois que je vais le rajouter dans mes favoris...
Virginie

Céline a dit…

Merci à vous trois !
Non, Stéphanie, pas dur à broder du tout car c'est du point arriére mais par contre, "fastidieux" par moment,mais je pense simplement que j'étais pressée et que ça avançait pas assez vite ... mais je le redit, le résultat en vaut la peine .... ça rend super bien !

Anonyme a dit…

Great beat ! I would like to apprentice while you amend your
web site, how could i subscribe for a blog web site?
The account aided me a applicable deal. I were a little bit familiar
of this your broadcast offered vibrant clear idea

Have a look at my web page - buy solar panels alberta

Anonyme a dit…

obviously like your web-site but you need to check the spelling on quite a few of your posts.

Several of them are rife with spelling problems and I
in finding it very troublesome to inform the reality however I'll certainly come again again.

my website :: wiki.zsquare.eu

Anonyme a dit…

What i do not realize is in fact how you are not actually a lot more well-appreciated than you may be right now.
You are very intelligent. You recognize therefore significantly
in the case of this subject, produced me in my view
believe it from a lot of numerous angles. Its like women and men aren't interested unless it's one thing to accomplish with
Lady gaga! Your individual stuffs excellent. All the time maintain it
up!

My webpage ... http://www.mymed.fr/wiki/MelinaSel

Anonyme a dit…

naturally like your web-site but you need to take a look at the spelling on quite a few
of your posts. Several of them are rife with spelling issues and I to find it very troublesome to inform the reality however I will definitely come back again.


Feel free to visit my blog post; buy kyocera solar panels

Anonyme a dit…

We absolutely love your blog and find many of your post's to be just what I'm looking
for. Does one offer guest writers to write content for yourself?

I wouldn't mind producing a post or elaborating on some of the subjects you write about here. Again, awesome site!

Also visit my page; ranger forum

Anonyme a dit…

I'm really enjoying the design and layout of your website. It's a very easy on the
eyes which makes it much more pleasant for me to come
here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme?
Great work!

my web site :: http://www.peopletalkn.com/

Anonyme a dit…

What's Taking place i'm new to this, I stumbled upοn thiѕ І havе fοund It positivеly helpful and it has aіded
me out lοаds. I'm hoping to give a contribution & aid different customers like its aided me. Good job.

Here is my webpage: meuble de salle de bain

Anonyme a dit…

I always used to read pіeсе of ωriting
in news ρаpers but now as I am a user of internet thеrefoгe from now I
am uѕing nеt foг сontent, thanks tο ωeb.


Ϻу wеblog ... comparatif ssd

Anonyme a dit…

fantastic submіt, very infoгmative.
I wonder ωhy the oppoѕite experts
of this seсtor ԁоn't realize this. You must proceed your writing. I am sure, you'vе a
huge readeгs' base already!

Feel free to surf to my homepage - meuble salle de bain

Anonyme a dit…

I believe this is one of the such a lot significant information for me.
And i'm glad studying your article. But wanna statement on few normal things, The site taste is great, the articles is in point of fact excellent : D. Just right task, cheers

Feel free to surf to my site :: voyance par telephone

Anonyme a dit…

Thanks for finally talking about > "Encadr� ...." < Liked it!

Stop by my site; voyance